mandag 11. februar 2013

Internettet

Det er årsaker til at det går litt trått med fiks & faks-bloggen for tida. Fleire årsaker - men ein stor, bakanforliggande hovudårsak: 100 % fast jobb. Ferdig på jobb 16.30 kvar dag.

Då er dei andre grunnane som følger:
- litt reisetid, slik at dersom eg til dømes skal handla etter jobb blir klokka fort halv seks - seks før eg kjem meg heim.
- når eg ikkje kjem meg heim før klokka halv seks-seks blir middagen tilsvarande sein, og då er eg stort sett hólsvolten når maten endeleg kjem på bordet.
- når eg er so svolten blir eg utruleg slapp, og det tar litt tid å koma seg.

Og i tillegg er det sopass mykje nytt med ny jobb at det siste eg vil gjera når eg kjem heim er å tenka. Planlegga, tenka, formulera. Fotografera.

Eg vil berre ta inn.

So det eg gjer er å lesa bok, vaska opp (ein sjeldan gong), er slapp i sofaen, ser litt på tv... og les litt (masse..) på internett. Foodgawker til dømes. Herregud, foodgawker altså. Det flommer over av ovnsbakte, ofte vegetariske, ostebefengta middagsrettar,  sexy kaker, fancy smågreier,  heimelaga ost,  eller enno meir kuriøse saker som forsøk på  butterbeer frå Harry Potter.

Til helga til dømes, kunne eg tenka meg å prøva å laga polske pierogi med potet og ost, ein rett eg i grunnen har hatt lyst til å prøva meg på sidan eg var på utveksling i Slovakia for 3 år sidan.

Vidare er eg freista til å prøva på fylte pastaskjell a la dette eller kanskje heller dette - men det blir litt mindre aktuelt med rettar som har nærare ein times førebuingstid når middagen er so sein uansett.

Og so, hvis me får vener på besøk ein kveld for spel og øl eller noko kan eg jo diska opp med eit løk- og  ostefylt brød (også her). Eller spinat- og artisjokkdip.

Men i morgon - då skal blomkålen frå nederst i kjøleskapet til pers. Då blir det blomkålpannekaker etter yogatimen. Eg gler meg!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar