onsdag 23. november 2011

Tomatsuppa FTW

Som eg har nemnd tidlegare i haust har eg ei svigermor, og ho er eg bra heldig med. I kveld er me på middags- og tv-besøk sidan me ikkje har tv-signal sjølv (fordi me ikkje vil), og me har lyst til å sjå dokumentaren om ei tysk dame som lever utan pengar. Ja, og so berre fordi det er triveleg å stikka innom for god mat og triveleg prat.

Til middag fekk me ei tomatsuppe som var so god at eg åt tre porsjonar før eg ikkje hadde sjans til å få ned ei skei til. Tomatsuppe altså. Det er ganske billig, ganske sunt, ganske vanleg - og tidvis AKKURAT det ein treng, til dømes på ein haustdag som denne.

Svigermor er eit av dei vidunderlege menneska som har velbrukte kokebøker som flommer over med lappar med oppskrifter ho har fått av vener og familie. Denne suppa kjem frå Elisabeth, og eg anbefaler den veldig sterkt. Hallo, milde, langvarige haust! Du har fått deg ein raud følgesven for livet!


Tomatsuppe
Me åt opp alt.

1 raud paprika
1 gul lauk
1 fedd kvitlauk
1 boks hakka tomater
5 ss olje
1 buljongterning
5 dl vatn
1/2 ts tørka basilikum
oregano
  • Hakk paprika og lauk,
  • Press eller hakk kvitlauksfeddet etter kva du ynskjer,
  • Småkok til det tjuknar.
Svigermor 3-dobla oppskrifta til 4 vaksne menneske, og serverte nysteikte vridde baguettar til. 

Og etterpå var det tid for kaffi og ein liten after eight.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar