onsdag 19. oktober 2011

Terging og syt

Er det noko eg verkeleg misliker, so er det den kjipe kjensla av å brygga på noko. Stiv i nakken, blank i auga, vondt i hovudet. Det einaste eg har lyst på er nudlar med sriracha og te. Og stearinlys på bordet. 

Dette innlegget fungerer ikkje berre som syting, men også litt som eit spark bak til meg sjølv. Eg skal nemleg informera dykk om alt det fantastiske eg har tenkt å skriva om, og som de sjølvsagt gler dykk til. Blant anna skal eg melda  Smalhans snart, boka i sentrum på biletet over Og lesarar, de kan berre gle dykk! Ikkje det at eg har heilt fullstendig oversikt over kven som eventuelt kan koma til å lesa dette, men eg går ut frå at Smalhans er midt i blinken for mange av dykk.
Vidare vonar eg det kan koma eit og anna om desse:





Kva vil de høyra om fyrst?

3 kommentarer:

  1. Veldig nysgjerrig på den pikekyss-saken. Hva er det hvite som ligger rundt i forma der?

    SvarSlett
  2. Og om du lurer på hvem Merete det er som spør. Så starter og slutter etternavnet mitt med en M.. :-)

    SvarSlett
  3. Den paprika- og squash(?)saken så deilig ut. Hva er det? - Gislaug

    SvarSlett