tirsdag 8. juni 2010

Two fat ladies



Det er berre FOR bra.

Eg har mange lenker til matbloggar eg elskar og rettar eg skal laga, eit kjøleskapshylle full av kokte kikerter på glas*, abonnement på familien som gjer meg gira og glad over retro-mat, eit tjuetals kokebøker**, masse bilete av mat eg har laga og ein matblogg eg ikkje heilt veit kva eg skal gjera med.

So eg lagar kotelettar med kikerter & Nigella-inspirert sennep og fløtesaus til middag, og kosar meg i hel med videoar på internettet. Eg kan nesten ikkje hugsa å ha sett Fat ladies på tv før, men eg skal sjå dei masse på dataen framover!
Baby, get prepared for the kedgeree!


*Men resten av kjøleskapet er tomt. Eg venter på skattepengar.
** som eg les på senga, men det er ofte dumt for då blir eg jo berre svolten og må stå opp for å eta noko att.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar