lørdag 3. desember 2011

3. desember


Eg er so krampehipp bloggar at eg blir flau: Eg står på Byscenen, på Trondhjemsdesignernes julemarked og oppdaterer bloggen sidan eg ikkje rakk det før eg måtte ta bussen heimefrå. MEGALOL!

I det eg skal til å bevega meg inn i eit handycrafty, førjuls handlebonanza synes eg det er på sin plass å minna både meg sjølv og andre på at det ekle kjøpehysteriet med neonlys og julemaskara verken bidrar til trivsel, snille barn eller har noko med den eigentlege julebodskapen å gjera. Dette minner eg om med følgande to kulturprodukt:



Eit kunstverk eg sjølv har produsert på whiteboarden til Gjøran og dei, inspirert av den hysteriske bloggen "Ugly renaissance babies" og luke ein i Alternativ julekalender: Honningbarna sin kritiske song "God Jul jesus". Alternativ Julekalender er ein digital, musikalsk julekalender eg anbefaler av heile mitt hjarte, og songen til Honningbarna er skarp og kritisk med full av frekke formuleringar og punkete haldning.

Ja, men so er det jo ein matblogg dette her, so det må vere noko matrelatert, og i desse smørkrisetider har eg tre kjekke tips:


  1. Det er ikkje SO ille med Melange at det ikkje går an å ty til når mediehysteriet har fått oss til å gå mann av huse av mangel på smør.
  2. Ta vare på bacon- eller ribbefett. Hell da i ein boks eller eit glas eller noko, oppbevar i kjøleskapet og bruk det på skjevo, eller til å steika i. Arne Brimi sa da på radioen i stad og, faktisk. 
  3. Go crazy  - lag smøret ditt sjølv. 

Sjå kva eg teikna!
PS: Trondhjæmmers: kom innom julemarknaden! Mykje fint og flott!
PS 2: Gratularises til den som klarar å finna den skjulte smørpakken i posten. 

1 kommentar: