mandag 28. november 2011

Klar tale: Et meir grønt


Sjå denne filmen. Bruk 20 minutt av livet ditt, for det er heile framtida verdt.


 Eg elskar ted.com for dei mange gode foredraga som ligg der. Dette foredraget her skremmer meg litt, men det inspirerer meg og! Det er ikkje berre ein interessant tanke, men det er tvingande naudsynt med meir vegetarianisme i verda. Bittman sine tal er klare i talen.


Det er mange som har innført kjøttfri mandag, eller meatless monday som det heiter på engelsk. Og det er bra. Men er det nok å kutta ned til ein vegetarisk middag i veka? I filmen seier Bittman at me bør halvera kjøtforbruket vårt. Rett nok snakkar han til amerikanarar, men eg reknar med at det same gjeld for nordmenn. 

Uansett, for den som føler seg truffe av dette fins det mange kjelder til inspirasjon, og eg har eit par heilt konkrete tips: 

Fyrst og framst vil eg, for lesarar i Trondheim, anbefala Persilleriet, både å stikka innom for deilig mat, men ikkje minst for kurs. Sjå kor fint det såg ut då Henningen og eg var på kurs med dei! Fleire av rettane me lært der har gått rett inn i vårt faste, kvardagslege middagsrepertoir. 

Ekstremt bra, utrolig fint legg ut spanande og freistande vegetariske oppskrifter kvar måndag (og eg gler meg til å prøva oppskrifta deira på ravioli med sitronsmør). Lenka går til postane deira merka med mat. 

Siljes Reise blir i blant eit hakk for RAW for meg, so var det der eg fyrst vart tipsa om kikertpannekaker, ein rett me lagar både titt og ofte.

Kva med vegetarsushi frå Elri?

Det fins utruleg mange ulike matbloggar, mange med vegetarisk fokus, og hvis eg skal trekka fram ein til, so må det nesten bli denne fine her: 101 Cookbooks

Og frå mine eigne oppskrifter - kanskje eg kan freista med Shakshuka? Tomatsuppa? Raudbetsuppa





Less meat, less junk, more plants.
It`s a simple formula: Eat food. 
Eat real food. 



Mark Bittman


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar