mandag 23. januar 2012

Eit sukk, ein song og dagens middag

Eit sukk: Fuglematen som eg laga og hang ut i tunet er urørt. Er det ikkje småfuglar her ute på sletta?


Ein song: Sigrun and the Kitchen Band; the kitchen song. Det er ein lys og lett song som passar til våren eg lengter veldig etter. Og ein kjøkensong må jo berre passa i ein matblogg!



Dagens middag: Juksekørri

Curry. Kurri. Kørri. Det går an å laga eigne krydderblandingarr, eller eigen currypaste. Kurripasta.  Men eg har eit glas med grøn currypaste i kjøleskapet, og det har stått der LENGE! So dette er ei oppskrift på ei sunn, vegetarisk gryte. Det er mykje meir heimelaga enn ei gryte laga på pulverpose, du kan tilpassa den etter kva du har i (kjøle)skapet, og med mindre du er fullstendig utsøkt raffinert i smaken vil det vera ein veldig god middag. Det einaste som krevst av kunnskaper er evna til å sjå kor mykje væske som trengs. Det kan alle. 

Varm opp 1-2 teskeier kurripasta med litt olje.Ha oppi kutta grønsaker etter ynskje, smak og kva du har i huset. I dag brukte eg:
  •  ein bit sellerirot, omlag 1 dl opphakka
  •  ein mjuk, litt stor jordskokk
  • ei middels stor gulrot
  • ein liten lauk
  • ein paprikarest
  • ein strimmel saltsylta sitron, eller ein dæsj sitronsaft
Dette fekk surre litt i olje & pastaen, før eg hadde oppi
  • ein boks kokosmjølk
  • litt brun quinoa. Eller ris hvis ein heller vil ha det. 
  • kikerter, bløytlagde og kokte, eller ein boks ferdigkokte



Og so får det småkoke til alt er mørt og kikertene gjennomvarme. 10-20 minutt ville eg sagt, quinoaen treng i alle fall 10 minutt. Hell på meir vatn hvis det blir for tjukt. Hvis ikkje ein har eller vil ha quinoa i går det an å ha ris oppi, eller på sida. 

Eg var veldig nøgd med å ha quinoa i kurrien, det var veldig godt å ha noko litt knasande, kornaktig i lag med alle dei møre grønsakene. Litt bitt, rett og slett. Noko eg derimot ikkje var so nøgd med var den der jordskokken. Eg har prøvde nokre gongar i ulike former, og lurer på om eg er nøydd å konkludera med at ikkje er so begeistra for jordskokk. Søren, altså!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar