fredag 28. desember 2012

Ting

Eg blir heilt matt av dagens tv-nyheiter, som fokuserer mest på at folk er ute og byter julapakkane sine i dag. Det fins so vanvittig mange TING i verda, og alt for mange folk som vil bruka alt for mykje pengar på det. Jula altså! Eg elskar jula, men alt før og etter driver meg nesten til zen-buddhisme.

Dette er eit blogginnlegg eg har tenkt på lenge, men gløymd av før eg såg dei slitsomme handle/byte-nyheitene i dag. For fleire veker sidan fekk me nemleg byavisa i posten, ei avis ein får sjølv om ein har neitakk til reklame-skilt sidan dei har redaksjonelt innhald. Og byavisa finansierers tydelegvis med kilovis med innstikk - reklame, reklame, reklame. Eit av desse innstikka som kom i slutten av november kom frå ein kjend butikk for kjøkkenutstyr, eller som dei sjølv seier "spesialbutikken for matglede", og sidan eg er jamnt over interessert i både kjøkenutstyr og matglede unnslapp nett dette heftet papirinnsamlinga.

Rett nok fins det ein del fine og nyttige ting, mange av dei kunne eg godt hatt sjølv om eg hadde skapplass, men mest av alt blir eg sliten av kor mange TING det går an å eiga. Mange av dei er so vilt spesifiserte at dei grenser mot kuriositetar. Difor følger her:

EI LITA LISTE OVER TING SOM KUN HAR EIT FORMÅL, OG DIFOR EIN LETTARE MEININGSLAUS EKSISTENS  ELLER ANDRE KJØKENGREIER SOM EG FAKTISK HADDE BLITT LITT SUR OM EG FEKK

  • Eggform. Ja - silikonformer som former egga som eit hjarte.
  • Eggkokar - plastsak egga kan ligga i medan dei kokar.
  • Egg-separator (prøv heller dette!)
  • Eggsaks 
  • Spaghettimålar
  • Bifflodd (?)
  • Sushi-ruller
  • Hamburger-presser
  • Avokado-, jordbær-, sopp-, tomat- og løk-delar. Ein til kvar der altså.
  • Popcake-jern
  • Pannekake-jern
  • Bobleindikator til åpna champagneflaske
  • Champagnesabel
  • Karaffel-tørkestativ


Til slutt, eit par ting som berre har eit formål men som eg likevel kunne tenkt meg sjølv om eg veit at eg ikkje har skapplass og dessutan lever heilt fint utan (men det hadde vore kjekt i blant):
  • fondue-sett 
  • bambus-steamer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar