tirsdag 21. februar 2012

Arkeologi

Eg har ein annan blogg, ein eg har hatt sidan 2002, ein sporadisk og ikkje-tematisk blogg. Der lufta eg ideen om matblogg allereie for to år sidan, i ein post eg kom over i dag.

Slik byrjar bloggposten: Eg har drive og tenkt på ein tekst om ferien på Kypros. Det vart ikkje ein tekst om Kypros, det vart ein springande tekst som endte i den lause tanken om å laga ein matblogg. Diverre ser det ut som eg ikkje fekk noko særleg respons på spørsmålet ut på verdsveven, men det er fordi eg hadde ein ekstern kommentatorfunksjon før, og alle kommentarane der forsvann når eg bytta mal på bloggen og byrja å bruka blogger sitt eige kommentarsystem. Eg hugsar at eg fekk positive tilbakemeldingar på forslaget altså. Jaffal to.

Nokre veker før hadde eg publisert eit ekte matinnlegg der eg ordrett gav att Besto si oppskrift på KOMLER. Det er eit retteleg lesverdig innlegg! 
Som illustrasjon i dag bruker eg eit bilete av eit komlemåltid eg faktisk har laga sjølv, og ikkje illustrasjonsfoto som i posten eg lenker til. Det einaste som er litt kjipt er at komlene vart laga av ferdig komlemjøl, og ikkje etter den grundige forklaringa til Besto. Jaja. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar