fredag 7. januar 2011

Favorittsalat

Dette er ein salat eg spår at eg kjem til å tilbringa mykje tid saman med i 2011. Ikkje fordi det tek so lang tid å laga den, men fordi eg har lyst til å laga den ofte. Herregud, for det er i sanning ein fabelaktig salat!


Salaten har følgande ingrediensar:
Bladpersille - omlag ein bunt
quinoa
granateplefrø
vårlauk
agurk
tomat
eventuelt fersk chili

Ei oppskrift skal jo helst innehalda litt mengdeanvisningar. Men eg er ganske dårleg på det - og særleg i ein salat! Då er det best å sjå det an etter kva ein har og likar. Meneg kan vel anslå følgande: ein middels stor bunt bladpersille, frøa frå 1 granateple, omlag 2 dl quinoa før koking (og den kan godt avkjølast litt før blanding), eit par tomater, ein halv agurk, 2-3 vårlaukar. I dag hadde eg litt tørka mynte oppi salaten og serverte med yoghurt naturell & fetaost til. Det var godt!


I dag hadde me denne salaten til kvitlauk- & chilli-marinert kylling og bakt søtpotet. Åh, det var ein hit!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar