torsdag 24. juni 2010

EIN PLAN:

Kvifor ein matblogg? Det fins jo tusen andre, og den eine er betre enn den andre. Men eg har litt lyst, so då skal eg prøva. Her er utgongspunktet:

- Eg elskar å lese kokebøker, og prøver ganske ofte oppskriftene derifrå, men eg følger dei sjeldan. Dette er ikkje fordi eg er så fabelaktig flink og kreativ ei kokke, men snarare fordi eg er lat. Eg tek den lettaste utvegen, til tider kan du seie at eg rett og slett juksar. Andre gongar kan det hende at eg manglar ein ingrediens eller kjøkken-dings til å gjere akkurat det eg skal, so då må eg gjere noko anna
- Eg elskar å lesa matbloggar, og her gjeld det same som over.
- Hvis eg har bestemt meg for å laga noko heilt spesielt men ikkje finn det i kokebøkene er google min venn.
- Nokre gongar gjer eg som dei fleste andre: berre rører saman noko som står i skapa. Det blir oftare "heilt greit" enn "fantastisk", men det kan jo hende det slumpar til ein gong.

Og frå dette utgongspunktet får eg desse ideane til formål for bloggen:

- Spre det gode ord og anbefala digge bloggar og deilige oppskrifter
- Visa meg når eg har gjort noko bra.

Noko seier meg at det blir meir av det fyrste enn det siste, men det får me sjå etter kvart.

Og til slutt, eit bilete av ost, vin og skinka som kjærasten og eg skal ha til kvelds, og eit motto eg har arva frå pappa. Mottoet gjeld like godt for blogggen som for livet generelt.



Gaor da, so gaor da. Og gaor da kje, so gaor da og.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar